DANI GRIFFIN IN CONCERT 12

Nos gustó mucho el concierto

We loved the concert!

Last Monday 6th grade classes went to Gijón to see the Dani Griffin’s concert in the Palacio de Congresos de la Feria de Muestras. We left school at 11 o’clock and in the bus we could listen songs that we liked them, in Spanish and English.

In the concert - thanks to Oxford  University Press for the invitation- we met Dani and he sang and danced with us lots of  his songs but the one we liked best is ‘I ride my bike to the swimming pool’.

We came singing all the way and when we arrived to school, we gave the bus driver a great and long clap because he was very fun and we had a good time every minute from 11 to 14.

Let’s hope our classmates from 5th grade can enjoy the concert next year too!

El lunes las clases de 6º fuimos a Gijón a ver el concierto de Dani Griffin en el Palacio de Congresos de la Feria de Muestras. Salimos a las 11.00 del colegio y en el autobús el conductor nos puso música a nuestro gusto y en inglés, para ambientarnos.

En el concierto, que de paso agradecemos a la editorial Oxford su invitación, conocimos a Dani, nos cantó muchas canciones que bailamos también, pero la que más nos gustó fue la de “I ride my bike to the swimming pool”

En el camino de vuelta al cole seguimos cantando todo el trayecto y al llegar le dimos un fuerte aplauso al conductor por ser tan estupendo con nosotros. ¡Ojalá que nuestros compañeros de 5º puedan disfrutar del concierto el próximo curso!

• Invitado - MARIA6ªA

MUCHAS GRACIAS ELENA Y MARIA POR HABERNOS LLEVADO; ME LO PASE MUY BIEN MUCHAS GRACIAS.