IX XUNTES D´ESCOLINOS/ES

Nos acompaña la alcaldesa

IX XUNTES D´ESCOLINOS Y ESCOLINES D´AVILÉS Y COMARCA

El pasáu miércoles 2 de Mayu, los neños y neñes de 5U y 6U allegamos al Auditoriu de la Casa de la Cultura por cuenta de la celebración de les IX XUNTES D´ESCOLINOS Y ESCOLINES D´AVILÉS Y COMARCA, ésti añu dedicada a la poesía en llingua asturiana del sieglu XVIII.

Participamos un total de 12 colexos y toos fiximos dalguna actuación rellacionada col tema de la Xunta. Los neños de 6U falaron de Goya y escenificaron 3 de les sos obres más importantes.  L´actu foi bien prestosu y pasámoslo perbién. ¡Esperamos poder repitilo l'añu que vien!

El pasado miércoles 2 de Mayo, los niños y niñas de 5º y 6º acudimos al Auditorio de la Casa de la Cultura con motivo de la celebración de les IX XUNTES D´ESCOLINOS Y ESCOLINES D´AVILÉS Y COMARCA, éste año dedicada a la poesía en lengua asturiana del siglo XVIII.

Participamos un total de 12 colegios y todos hicimos alguna actuación relacionada con el tema de la Xunta. Los niños de 6º hablaron de Goya y escenificaron 3 de sus obras más importantes.  El acto fue muy entretenido y lo pasamos muy bien. ¡Esperamos poder repetirlo el año que viene!

• Invitado - Sara A. 6º B

Me lo pase genial en la acctuación de la casa de la cultura :D :lol: ;-)

• Invitado - Nuria6ºB

La verdad esque nos lo pasamos genial.En la actuación las que representabamos ``El Pelele´´ Tuvimos un pequeño fallo pero lo hicimos de nuevo y nos salió bien :)